رونالدو: من باعث اخراج بنتو نبودم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: من باعث اخراج بنتو نبودم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: من باعث اخراج بنتو نبودم

رونالدو: من باعث اخراج بنتو نبودم


کريستيانو رونالدو، ستاره ي پرتغال عنوان کرد که او باعث اخراج پائولو بنتو نبوده است.


به گزارش "ورزش سه"، بنتو پس از عملکرد ضعیف در جام جهانی و پس از آن در مقدماتی یورو 2016 و شکست 1-0 مقابل آلبانی، از تیم ملی اخراج شد. فرناندو سانتوس پس از آن سرمربی سلسائو شد و رونالدو به تمجید از این تصمیم پرداخت ولی این احتمال که او باعث اخراج بنتو شده را رد کرد.

او گفت:" نمی‌خواهم پاسخ بدهم زیرا ارزش جواب دادن ندارد. دوست دارم به نکات مثبت فوتبالم توجه کنم. تا به حال با هیچ مربی مشکل نداشتم. همیشه درس‌های بزرگی از مربیانم گرفته ام از جمله بنتو. در فوتبال دوره‌هایی وجود دارد که متاسفانه برای بنتو خوب به پایان نرسید. در طول 11 سال اخیر تصمیماتی راجع به سرمربی تیم ملی شده و این‌ها همیشه توسط رئیس فدراسیون اخذ شده است و هیچگاه یک بازیکن یا چندین بازیکن، تاثیری نداشته اند. این صحبت‌ها من را ناراحت می‌کند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 21 مهر 1393 | 19:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.